Regulamin serwisu

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

(w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną)

  • §1

Pojęcia

Pojęcia używane w niniejszym Regulaminie mają znaczenia jak niżej:

  1. Sprzedawca –Uchniewscy Sp z.o.o z siedzibą w Płocku, ul Czwartakow 16 lokal 1D, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców: SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000826212, NIP 7743252257 dostarczający Usługi za pośrednictwem Serwisu.
  2. Użytkownik– usługobiorca, przedsiębiorca lub konsument, kupujący, każdy, kto korzysta z Usług udostępnianych za pomocą Serwisu przez Sprzedawcę.
  3. Serwis – system aplikacji internetowych stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki, w tym graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami udostępniony pod domenami  https://hipnomedic.pl/
  4. Usługi– wykonanie świadczenia bez jednoczesnej obecności Stron poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanych i otrzymywanych za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, i przechowywania danych, które są w całości wysyłane i odbierane lub transmitowane za pomocą sieci Internet. Specjalnym rodzajem usługi jest rezerwacja terminu porady specjalisty w terminarzu. Sama porada polega na komunikowaniu się Użytkownika z doradcą w czasie rzeczywistym online lub stacjonarnie np. udzielanie konsultacji, porad.
  5. Towary– rzeczy ruchome oznaczone co do gatunku lub co do tożsamości będące przedmiotem dostawy na zamówienie Użytkownika przez Sprzedawcę w wykonaniu umowy zawartej bez jednoczesnej obecności Stron.
  6. Produkt – towar lub usługa nietypowa lub łączona np link z dostępem do pliku razem z jego obsługą, albo szkolenie stacjonarne razem z pakietem multimedialnym Ogólnie wszelkie dobra, które nie są jednoznacznie sklasyfikowane jako towar lub usługa a są przedmiotem sprzedaży, rezerwacji lub abonamentu w ofercie sprzedawcy dla użytkownika.
  7. Transakcja – pojedyncze zamówienie, które użytkownik nabywa czyli dowolny towar, lub usługa, lub ich kombinacja, albo pakiet zakupów w tym zaliczki, bony zniżkowe, abonamenty, dostępy i inne które znajdują się w danym momencie o ofercie sprzedawcy. Transakcja jest definiowana jako dobra nabywane za pomocą dokonanej jednorazowej wpłaty gotówkowej lub na konto Sprzedawcy.
  8. Zamówienie – wyrażona w formie pisemnej (między innymi: mail. pismo, formularz) wola nabycia danego towaru, usługi lub produktu z oferty sprzedawcy, jednoznaczna i precyzyjna co do rodzaju zakupu, terminu oraz ceny.
  9. Potwierdzenie Realizacji– zawiadomienie Użytkownika na wskazany przez niego adres mailowy przez Sprzedawcę o przyjęciu oferty i realizacji zamówienia zawierające potwierdzenie treść oferty (umowy), w tym cenę, dane dotyczące Usługi oraz szczegóły dostawy.
  10. Dostarczanie Produktów– sprzedaż Towarów lub świadczenie Usług.
  11. Mail– adres poczty elektronicznej.
  12. Strony– Sprzedawca i Użytkownik.
  • §2

Postanowienia Ogólne

  1. Właścicielem Serwisu jest Sprzedawca.
  2. Regulamin określa rodzaje oraz warunki dostarczania Usług za pomocą Serwisu przez Sprzedawcę oraz zasady korzystania z Serwisu, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Regulamin jest dostępny w Serwisie w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.
  4. Jeżeli zajdzie konieczność zmiany Regulaminu, Sprzedawca udostępni w Serwisie jego nową wersję, o czym zawiadomi Użytkownika zamieszczając treść Regulaminu i postanowienia, które uległy zmianie na głównej stronie Serwisu. Regulamin w zmienionej wersji będzie wchodzić w życie nie wcześniej niż 14 dni po dniu udostępnienia jego nowej wersji i zamieszczeniu informacji w Serwisie o dokonanej zmianie w Serwisie. Użytkownicy zarejestrowani w Serwisie zostaną dodatkowo poinformowani mailem o zmianie Regulaminu co najmniej na 14 dni przed wejściem zmiany w życie. Jeżeli Użytkownik, który nie akceptuje zmiany Regulaminu jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę o braku akceptacji w terminie 14 dni od daty z jaką wprowadzono informację do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jej treścią. Do Dostarczania Usług ma zastosowanie Regulamin w brzmieniu obowiązującym na dzień zawarcia umowy.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści innych niż określone Regulaminem, reklamowych lub o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać wadliwe funkcjonowanie Serwisu. W razie otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze danych dostarczanych przez Użytkownika, Sprzedawca może uniemożliwić dostęp do tych danych.
  6. Integralną częścią regulaminu jest regulamin płatności – jest on zintegrowany z witryną obsługująca płatności, regularnie uaktualniany i dostępny pod odrębnym adresem.
  7. Integralną częścią regulaminu są dane kontaktowe właściwe do obsługi sprzedaży oraz reklamacji lub kontaktu ze sprzedawcą podane poniżej.
    1. anna@hipnoterapeuci.com
    2. uchniewscy@gmail.com
  • §3

Rodzaj i zakres działalności

Sprzedawca prowadzi działalność polegającą na Dostarczaniu (świadczeniu) Usług za pośrednictwem Serwisu w postaci treści przekazywanych i odbieranych za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość treści przekazywanych i odbieranych z wykorzystaniem sieci Internet polegające na zdalnym dostępie do produktów cyfrowych w formie zakupionych kursów, wydarzeń na, żywo, teleporad, rezerwacji porad stacjonarnych, udziału w szkoleniach i eventach stacjonarnych, plików multimedialnych oraz tekstowych, ofert, streamow szkoleń, innych ofert sezonowych oraz ofert partnerów biznesowych.

  • §4

Zawarcie Umowy

  1. Informacje zamieszczone w Serwisie nie stanowią oferty zawarcia umowy dotyczącej oferowanych w nim Usług, tylko zaproszenie do składania ofert.
  2. Przyjęcie zaproszenia do zawarcia umowy następuje poprzez złożenie zamówienia, o którym mowa w §5.
  3. Przez prawidłowe złożenie zamówienia Użytkownik składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy. Przy zakupie towarów i dostępów do stałych elementów serwisu (szkolenia i streamy) zakupie wstępu na kursy i eventy, oferta jest wiążąca przez 7 dni i w tym czasie można dokonać zapłaty.
  4. Przy zakupie rezerwacji porady termin na dokonanie zapłaty jest podawany w potwierdzeniu zamówienia i najczęściej oferta jest wiążąca tylko przez kilka godzin ze względu na konieczność efektywnego zarządzania terminarzem.
  5. Potwierdzenie, o którym mowa w pkt. 3 nie stanowi przyjęcia oferty jest nim dopiero Potwierdzenie Realizacji, które powinno zostać wysłane niezwłocznie. Jeżeli Sprzedawca nie wyśle Potwierdzenia Realizacji na wskazany przez Użytkownika adres mailowy w terminie podanym w § 4 ust 3 oferta wygasa.
  6. Chwilą zawarcia Umowy jest chwila otrzymania przez Użytkownika Potwierdzenia Realizacji.
  7. Przy zakupie automatycznym i płatności online proces zakupu odbywa się natychmiastowo a po wykonaniu płatności Użytkownik niezwłocznie otrzymuje mailem link do zamówionej usługi. Przy ręcznej obsłudze zamówienia obowiązują punkty § 4 pkt 3 oraz pkt 4.
  8. Umowa dochodzi do skutku po cenach i na warunkach, które obowiązywały w chwili złożenia przez Użytkownika oferty, która została następnie przyjęta przez Sprzedawcę.
  9. Jeżeli świadczenie polega na przekazywaniu i odbieraniu treści za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość treści przekazywanych i odbieranych z wykorzystaniem sieci Internet wówczas umowa zostaje zawarta z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli przystąpienia do odbioru świadczenia, które następuje przez zakup dostępu do wybranych treści potwierdzony kliknięciem przycisku “zapłać”
  10. Jeżeli świadczenie polega na zakupie rezerwacji teleporady lub innej konsultacji online lub stacjonarnej wówczas umowa zostaje zawarta z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli przystąpienia do odbioru świadczenia, które następuje poprzez zakup rezerwacji wybranej porady potwierdzony kliknięciem przycisku “kup” a następnie “zapłać”
  • §5

Składanie Zamówienia

  1. Składanie zamówienia następuje poprzez ciąg czynności jak poniżej:
    1. Poprzez Utworzenie konta w Serwisie-Zarejestrowanie Użytkownika, a jeżeli Użytkownik jest już zarejestrowany- zalogowanie się w Serwisie*( jednak logowanie/ rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia)
    2. użytkownik może dokonać transakcji bez rejestracji konta oraz bez logowania i w takiej sytuacji domyślnym loginem staje się adres e-mail podany przez użytkownika w formularzu zamówienia. Transakcja zostanie skutecznie zawarta, a link do zamówionej usługi lub potwierdzenie zakupu  zostanie wysłane mailem do Użytkownika.
    3. Wybór Usług oferowanych w Serwisie;
    4. Po zapoznaniu się z opisem Usługi na stronie danej Usługi kliknięcie przycisku “kup”
    5. Dokonanie płatności przez kliknięcie przycisku “zapłać”
    6. W przypadku przystąpienia do odbioru świadczenia online, o którym mowa w § 4 pkt. 7 złożenie zamówienia następuje z chwilą wyrażenia przez Użytkownika woli przystąpienia do odbioru świadczenia, które następuje przez zakup dostępu do wybranych treści potwierdzony kliknięciem przycisku “zapłać”
    7. Dla ważności zamówienia składanego poza Systemem drogą mailową konieczne jest poprawne i jednoznaczne podanie nazwy Usługi, a dla rozpoczęcia korzystania z Usługi konieczne jest sprawne funkcjonowanie Systemu który zapewnia do niej dostęp.
    8. W przypadku porad specjalistów zakupioną usługą jest rezerwacja terminu i rodzaju porady. Dostawa usługi jest wyznaczona terminem podanym w terminarzu oraz czasem jej trwania zależnym od rodzaju wykupionej rezerwacji oraz dostępnością danego specjalisty.
    9. Ze względu na zabezpieczenia antyspamowe w razie braku odpowiedzi na maila w ciągu 5 dni prosimy o kontakt telefoniczny: tel 508-383-291
  1. W razie awarii Systemu można składać zamówienia drogą mailową na mail  uchniewscy@gmail.com Terminy i tryb realizacji zamówienia obowiązujące w takim wypadku ulegają zmianie zależnie od okoliczności zewnętrznych powodujących awarię jednak nie będą dłuższe niż 14 dni.
  2. Przy produktach online w potwierdzeniu otrzymania zamówienia zostanie wysłany mail na podany przez użytkownika adres zawierający unikalny link do jego indywidualnego zamówienia.
  3. Co do zasady, niezależnie od sposobu złożenia zamówienia,  za moment zawarcia umowy uznaje się termin kiedy zaksięgowano wpłatę całości należności za zakupioną usługę lub produkt.
  4. Wyjątkiem od §5 pkt 4 jest sytuacja kiedy klient wpłaca zaliczkę za towar/usługę, ale tylko w przypadku kiedy dany towar/usługa miał w ofercie wyraźnie zaznaczoną płatność w postaci zaliczki przypisaną do tego konkretnego zamówienia.
  5. Zaliczka jest przedpłatą i jej suma wliczana jest potem w całość należności za towar/usługę.
  • §6

Realizacja Zamówienia

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane elektronicznie po opłaceniu usługi natychmiastowo a najpóźniej w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy o ile Regulamin nie stanowi inaczej. W przypadku przystąpienia do odbioru świadczenia online, o którym mowa w § 4 pkt. 7 realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po złożeniu zamówienia Pod warunkiem sprawności Systemu. Szczegółowe zasady realizacji zamówień na określone Usługi zawarte są w opisie danej Usługi.
  2. Jeżeli nie można będzie zrealizować zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie z uwagi na brak dostępności Usługi, Sprzedawca powiadomi o tym niezwłocznie Użytkownika telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Jeżeli Użytkownik nie zaakceptuje zmienionego terminu realizacji zamówienia wszystko co do tej pory Strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym i żadna ze Stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.
  • §8

„Dostawa” Usługi

  1. Zamówione Usługi online zostaną dostarczone w sposób wskazany na stronie opisu usługi opisany w § 5 pkt 3.
  2. Użytkownik uzyskuje dostęp do zamówionej Usługi poprzez:
    1. przesłanie indywidualnego linku dostępu do Usługi w mailu na adres poczty elektronicznej Użytkownika w terminie maksymalnie 7 dni.
    2. w przypadku awarii Systemu i tylko na czas tej awarii, wyjątkowo, każdorazowo po indywidualnych ustaleniach drogą mailową, strony mogą ustalić inną drogę dostarczenia/realizacji Usługi
    3. jeśli usługa jest rezerwacja porady specjalisty to w razie czynników losowych uniemożliwiających specjaliście wykonanie porady, usługa zostanie przerejestrowana na najbliższy termin odpowiadający kupującemu.
  3. Dostawa towaru lub usługi nie online jest opisana na stronie www z ofertą. W razie braku dokładnego opisu lub w przypadku specyficznego rodzaju produktu, wszystkie potrzebne informacje sprzedawca dostarczy mailem.
  • §9

Odstąpienie

  1. Użytkownik będący konsumentem może bez podawania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie na adres Sprzedawcy w terminie czternastu dni od dnia wydania Towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. W sytuacji określonej w pkt 1 Użytkownik traci możliwość dostępu do wykupionej Usługi. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w pkt. 1 zwraca wpłacone pieniądze w sposób wskazany przez Użytkownika.
  3. W przypadku zakupu rezerwacji porady specjalisty rezygnacja przez użytkownika ze zwrotem zapłaty jest możliwa do czasu 24 godziny przed zarezerwowaną poradą. Po tym terminie nie ma możliwości zwrotu kosztów zakupu rezerwacji.
  4. W przypadku zakupu, którego realizacja wymaga dodatkowych kosztów ze strony sprzedawcy (między innymi:  kursy, eventy, porady, produkty tworzone na indywidualne zamówienie) w momencie rezygnacji sprzedawca może potrącić część wpłaconej sumy na poczet realnie poniesionych kosztów obsługi danego zamówienia.
  5. W przypadku wpłaty zaliczki (§5 pkt 4 i 5) rozliczenie jest uproszczone i polega na zwrocie zaliczki. Do 14 dni przed terminem realizacji zamówienia zwrotowi podlega 100% zaliczki. Po tym terminie sprzedawca może od zwrotu odliczyć realnie koszt ewentualnych strat związanych z rezygnacją użytkownika. 
  • §10

Wymagania techniczne

  1. Celem korzystania z Serwisu konieczne jest:
    1. połączenie z siecią Internet,
    2. przeglądarka internetowa umożliwiająca korzystanie z plików multimedialnych. Zalecane Internet Explorer 11 lub wyższa.
    3. włączona obsługa Cookies i Java Script
  2. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w pkt.1, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu.
  • §11

Polityka plików cookies

  1. Sprzedawca zamieszcza pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika i uzyskuje do nich dostęp. Żadne inne dane nie są gromadzone przez Serwis automatycznie.
  2. Cookies są danymi informatycznymi, plikami o niewielkim rozmiarze, które są zapisywane i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika podczas odwiedzania stron www. Dane te zawierają przeważnie nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas istnienia oraz przypadkowo wygenerowany, niepowtarzalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron Serwisu do preferencji Użytkownika i optymalizacji korzystania ze stron internetowych; cookies pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
    3. utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
    4. dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego zainteresowań.
  1. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wykorzystywanie przez Sprzedawcę cookies, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki, o których mowa w pkt. 2 lub zrezygnować z korzystania z Serwisu.
  2. Przeglądarka internetowa zasadniczo domyślnie umożliwia przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. W każdym czasie Użytkownik może dokonać zmiany ustawień plików cookies. Użytkownik może przede wszystkim zmienić ustawienia przeglądarki internetowej poprzez zablokowanie automatycznej obsługi plików cookies bądź poprzez ustawienia informowania o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki.
  3. Przez korzystanie z Serwisu, brak ustawień przeglądarki internetowej wyłączającej używanie plików cookies i kliknięcie opcji „Akceptuję”po zapoznaniu się z komunikatem o stosowaniu przez Serwis plików cookies wyrażana jest zgoda na instalację cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika.
  4. Ustawienia przeglądarki powodujące wyłączenie cookies mogą spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług w ramach Serwisu, w szczególności wymagających logowania.
  5. Cookies mogą być zbierane w urządzeniu końcowym, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji
  • §12

Płatności

  1. Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za zamówioną Usługę.
  2. Cena i inne istotne warunki związane z Usługą są każdorazowo podane w opisie publikowanym na stronach Serwisu. 
  3. Ceny zawierają wszystkie podatki i cła/ opłaty dodatkowe Nie zawierają natomiast kosztów dostawy.
  4. Użytkownik jest uprawniony do dokonania przedpłaty należnej Ceny.
  5. Zapłata jest możliwa w formie:
    1. gotówkowej w siedzibie firmy;
    2. przelewem na konto 61 1140 2004 0000 3202 7972 6603
    3. online przez zaimplementowane w serwisie opcje płatności.
  6. Podane w Serwisie kwoty są cenami brutto, co oznacza, że zawierają podatek od towarów i usług VAT.
  7. Użytkownik wyraża zgodę i upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do wystawienia e-faktury.
  8. Jeżeli Użytkownik zgłosi dodatkowo żądanie wystawienia faktury papierowej, to jest obowiązany podać dane niezbędne do wystawienia faktury drogą mailową na adres uchniewscy@gmail.com
  9. Ze względu na zabezpieczenia antyspamowe w razie braku odpowiedzi na maila w ciągu 5 dni prosimy o kontakt telefoniczny: tel 508-383-291
  • §13

Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. Użytkownik może składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług na piśmie, w jeden z poniższych sposobów:
    1. pisemne oświadczenie woli, potwierdzone własnoręcznym podpisem, przesłane na adres Uchniewscy Sp z.o.o ul Czwartakow 16 lokal 1D 09-410 Płock
    2. oświadczenie woli w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    3. skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia woli przesłane mailem na adres uchniewscy@gmail.com  Ze względu na zabezpieczenia antyspamowe w razie braku odpowiedzi na maila w ciągu 5 dni prosimy o kontakt telefoniczny: tel 508-383-291
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię i nazwisko- jeśli były podane, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją).
    2. opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od ich otrzymania i zawiadomi składającego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
  4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Usługa zostanie dostarczona bezpłatnie w stanie wolnym od wad. Jeżeli ponowne dostarczenie Usługi nie będzie możliwe Sprzedawca zwróci równowartość ceny w terminie 7 dni. Ponowne dostarczenie Usługi nastąpi w terminie 7 dni od dnia uwzględnienia reklamacji.
  • §14  

Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych w stosunku do informacji podawanych przez Użytkowników podczas korzystania z Serwisu jest Sprzedawca.

Uchniewscy Sp z.o.o

siedziba: Płock, ul. Czwartakow 16 lokal 1D

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców: SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

numer KRS: 0000826212

NIP: 7743252257

dostarczający Usługi za pośrednictwem Serwisu.

  1. Dane osobowe Sprzedawca będzie przetwarzać zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną w celach związanych z Dostarczaniem Usług.
  1. Dane osobowe Sprzedawca będzie przetwarzać zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną również w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług, jak również w celu badania rynku oraz w celach związanych z przesyłaniem informacji handlowych drogą elektroniczną od Sprzedawcy – pod warunkiem wyrażenia stosownych zgód.
  1. Użytkownik wyraża zgodę niniejszym i poprzez złożenie oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w zakresie wskazanym w pkt. 2 oraz w pkt. 3, co następuje poprzez zaznaczenie pola wyboru “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych…”, których formularz znajduje się pod linkiem https://hipnomedic.pl/.
  1. Użytkownik może korzystać z Serwisu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba, że podanie określonych danych osobowych jest konieczne do Dostarczenia Usługi.
  1. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, nazwę firmy w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz do celów rozliczeń, rachunkowych – Numer Identyfikacji Podatkowej, adres, w tym adres e-mail, telefon, fax.
  1. Sprzedawca jest uprawniony do przetwarzania również innych niż te wskazane powyżej w pkt. 3 danych osobowych Użytkowników, jeżeli są niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku dane te będą każdorazowo wyraźnie oznaczane jako dane niezbędne do wykonania zamówienia.
  1. Użytkownik wyraża zgodę i udostępnia swój mail niniejszym oraz poprzez złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody co następuje poprzez zaznaczenie pola wyboru “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych…”, których formularz znajduje się pod linkiem https://hipnomedic.pl/, również w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Użytkownikom informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy.
  1. Jeżeli doszłoby do korzystania z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, Sprzedawca ma prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności. Sprzedawca powiadomi Użytkownika o niedozwolonych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania oraz o przetwarzaniu danych osobowych w powyżej określonym celu.
  1. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione: odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa, innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
  2. Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  1. Użytkownikowi przysługuje prawo:
  •  dostępu do swoich danych osobowych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji z Sprzedawcą;
  • żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres siedziby Sprzedawcy;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres siedziby Sprzedawcy.
  • Po zakończeniu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, Sprzedawca nie będzie przetwarzać danych osobowych wymienionych w pkt. 6, za wyjątkiem tych danych, które są: dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług. Sprzedawca usunie w takim przypadku wszelkie oznaczenia identyfikujące Użytkownika oraz zakończenie sieci telekomunikacyjnej i system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik, chyba że Użytkownik wyrazi zgodę na nieusuwanie tych oznaczeń.
  • Dane, o których mowa w pkt. 8 przetwarzane będą tylko w zakresie niezbędnym dla zrealizowania zamówienia i po jej zakończeniu zostaną niezwłocznie usunięte przez Sprzedawcę.
  1. Jeśli użytkownik deklaruje jasno i jednoznacznie (zwykle w postaci oświadczenia lub formularza z odpowiednim opisem) że jest zainteresowany dalsza współpracą, to zostanie na liscie stałych klientów do czasu zgłoszenia sprzedawcy w formie pisemnej żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia. Na liście stałych klientów pozostają tylko dane niezbędne do dalszej obsługi użytkownika, oraz potrzebne do dopasowania indywidualnych ofert w przyszłości.
  • §15 

Własność intelektualna

  1. Sprzedawca oświadcza, że w związku lub wykonaniu świadczenia na rzecz Użytkownika (realizacji zamówienia) udostępnia Użytkownikowi treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim.
  2. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Użytkownika, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Sprzedawca w zakresie zakupionych usług udziela licencji niewyłącznej, nieograniczonej w czasie do korzystania z Usług dla własnych potrzeb Użytkownika. Jeżeli Użytkownikiem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, wówczas licencja obejmuje prawo do korzystania w powyższym zakresie, przez wszystkie osoby zatrudnione lub wykonujące zlecenia bądź inne usługi na rzecz lub dla wykonywania w imieniu tej osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.
  • §16 

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca ma prawo zablokować dostęp do Serwisu lub jego części z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w korzystaniu z Serwisu, lub wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Użytkownika lub Sprzedawcę.
  2. Użytkownik nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu będzie przebiegało niewadliwie.
  3. W odniesieniu do informacji prezentowanych w ramach Serwisu, które zostały w nim zamieszczone lub dostarczone przez podmioty trzecie, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za aktualność, dokładność, lub kompletność tych informacji, jak również za ich przydatność dla jakichkolwiek działań Użytkownika.
  4. Sprzedawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkownika z Serwisu w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, lub postanowieniami umów obowiązujących pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem.
  5. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia przez Użytkownika formularzy dostępnych w Serwisie, w szczególności polegającego na podaniu przez Użytkownika błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Użytkownik.
  6. Postanowienia Regulaminu nie naruszają możliwości powoływania się przez Użytkowników będących konsumentami na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innych obowiązujących przepisów prawa.
  8. Spory wynikłe na tle interpretacji lub wykonania Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy według przepisów prawa.